Toimitusehdot

Voit tutustua tilaamiisi tuotteisiin ja varmistua kaikessa rauhassa, että ne ovat sinulle mieleisiä ja sopivia. Tuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti 3-7 vrk. Tuotekohtaiset poikkeamat ovat mahdollisia. Ellei tuote vastaa odotuksiasi, voit palauttaa tai vaihtaa sen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Huomioithan, että tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa.

Kotona käyneitä sinetöityjä tuotteita ei voi vaihtaa eikä palauttaa, edes avaamattomina. Näitä ovat esim. kontinenssi- ja hygieniatuotteet, voiteet sekä muut suljetuissa muovipakkauksissa olevat tuotteet.

Tilaukset toimitetaan valintasi mukaisesti joko ilmoittamaasi toimitusosoitetta lähimpään postiin, valitsemaasi pakettiautomaattiin tai kotiovelle. Postiin/pakettiautomaattiin tilauttujen pakettien saapumisilmoitus lähetetään pääsääntöisesti teksiviestinä ja/tai sähköpostitse.

HUOM! Mikäli tilaaja on muu kuin luonnollinen henkilö (esim. yritys tai yhteisö), noudatetaan kaupankäynnissä kauppalakia. Kilpailukiellon takia Medi10 Oy käy vain rajoitetusti kauppa vakuutusyhtiöiden ja julkishallinnon kanssa. Medi10 Oy pidättää itsellään oikeuden jälikäteen hyväksyä tai hylätä tämän sivun kautta tehdyt tilaukset.

Vaihto- ja palautusoikeus

Sinulla on 14 päivää aikaa tehdä ostopäätös. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Muista noudattaa asiaa koskevia ohjeita.

Kotona käyneiden sinetöityjen tuotteiden osalta vaihto- ja palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Näitä ovat esim. kontinenssi- ja hygieniatuotteet, voiteet sekä muut suljetuissa muovipakkauksissa olevat tuotteet.

Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen pitää olla myyntikuntoinen. Kaikkien osian pitää olla mukana niiden omassa alkuperäisessä pakkauksessa. Pakkausten täytyy olla ehjiä eikä tuotteen pakkaukseen saa kiinnittää teippejä eikä osoitetarroja.

Tuotteen noutamatta jättäminen tai vastaanottamisesta kieltäytyminen ei ole tuotteen palauttamista. Tuotteen saa palauttaa vain alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Näin vastaanotat, palautat tai vaihdat tuotteen

1. Vastaanota tuote ja tarkasta, että pakkaus on kunnossa. Mikäli pakkaus on rikki, tee siitä reklamaatio kuljettajalle tai noutopaikkaan. Reklamoimalla vastaanoton yhteydessä voit osoittaa, että mahdollinen rikkoutuminen on syntynyt kuljetuksen aikana.

Lähetetty tuote tulee ottaa vastaan, vaikka olisit perunut tilauksen tai tiedät ettet halua sitä. Mikäli et ota tuotetta vastaan, et voi palauttaa sitä ohjeiden mukaisesti.

2. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Muistathan palauttaa kaikki osat (myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset).

3. Toimituskuluista (myös kotiinkuljetus) hyvitetään toimituskulu postitoimipaikkaan tai sitä edullisempi toteutunut toimituskulu. Mikäli asiakas pitää osan toimitetuista tuotteista, toimituskuluja ei hyvitetä.

Mikäli asiakas on noutanut tuotteen ilman toimituskuluja, tuote pitää palauttaa asiakkaan omalla kustannuksella.

4. Tulosta ja täytä kohdassa 5. oleva palautusilmoitus ja liitä se pakettiin. Tilinumerosi nopeuttaa rahanpalautuksen käsittelyä.Vaihtaessasi tuotteen toiseen täytä palautusilmoituksen "vaihdan tilalle" -osio.

5. VAIHTO- JA PALAUTUSILMOITUS (PDF)

Mikäli et ole maksanut tuotteen toimituksesta, et voi käyttää ilmaista asiakaspalautusta vaan maksat itse palautuksesta aiheutuvat kustannukset.

Jos olet maksanut tuotteen toimituksesta (postiin, automaattiin, kotiin tms), palauttaminen on sinulle maksutonta, kun teet sen postin asiointipisteessä. Muista mainita palautuksen yhteydessä, että kyse on asiakaspalautuksesta. Ilmainen palautus voidaan tehdä vain postin asiointipisteessä, ei kotoa noutona.

Tuotetta ei saa palauttaa muulla tavalla. Vastaanottamisesta kieltäytyminen tai noutamatta jättäminen ei ole tuotteen palauttamista. Asiakas vastaa kaikista palautukseen liittyvistä kuluista, jos palautusta ei tehdä ohjeen mukaisesti.

6. Pyydä postista kuitti lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosite tuotteen palauttamisesta.

Palautusosoite:

Medi10 Oy / Idealogistics
Ainontie 5 D-ovi
01630 Vantaa

(Asiakaspalautusnro 643801)

Huomioithan, että sinetöityjen tuotteiden osalta vaihto- ja palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia. Sinetöityjä tuotteita ovat esimerkiksi kontinenssi- ja hygieniatuotteet, voiteet sekä muut suljetuissa muovipakkauksissa olevat tuotteet.

7. Mikäli sinulla on kysyttävää vaihdosta, palautuksesta tai kaupan perumisesta, ota yhteyttä hyvissä ajoin ennen palautusajan päättymistä.


Palautusoikeus on voimassa vain, jos tuote on alkuperäistä vastaavassa kunnossa. Myös mahdollisen tuotepakkauksen on oltava myyntikelpoinen, jos tuotteeseen tutustuminen on mahdollista pakkausta rikkomatta. Palautusoikeus ei koske kaiverrettuja eikä muita yksilöllisiä tuotteita. Noudatamme valmistajan tai maahantuojan määrittelemiä takuuehtoja.

Asiakasrekisterimme on luottamuksellinen ja sitoudumme olemaan luovuttamatta tietoja eteenpäin kolmansille osapuolille kaupallisiin tarkoituksiin. Mikäli et halua meiltä markkinointiviestejä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme heti, kun olet tehnyt tilauksen.

Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun tilaus on käsitelty. Tilausvahvistus toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse. Pidätämme oikeuden hintojen, sekä tilaus- ja toimitusehtojen muuttamiseen tilauskohtaisesti.

Alle 18-vuotiaat voivat ostaa tuotteita verkkokaupasta vain huoltajan suostumuksella. Huoltajan nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite tulee olla mukana tilauksessa. Tiedot voi antaa kassalla `Muuta`-kohdassa.