Palautukset

1) Vastaanota tuote ja tarkasta, että pakkaus on kunnossa. Mikäli pakkaus on rikki, tee siitä reklamaatio kuljettajalle tai noutopaikkaan. Reklamoimalla vastaanoton yhteydessä voit osoittaa, että mahdollinen rikkoutuminen on syntynyt kuljetuksen aikana.

2) Lähetetty tuote tulee ottaa vastaan, vaikka olisit perunut tilauksen tai tiedät ettet halua sitä.

3) Sinulla on 14 päivää aikaa tehdä ostopäätös. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Muista noudattaa asiaa koskevia ohjeita.

4) Tuotteen saa palauttaa vain tämän ohjeen mukaisesti. Asiakkaan vastuu tuotteesta lakkaa, kun se on myyjän käytettävissä myyjän tiloissa.

5) Palautuksesta tulee ilmoittaa 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanotosta sähköpostilla osoitteeseen tilaukset@medi10.fi. Sen jälkeen tuote pitää palauttaa tämän ohjeen mukaisesti 14 vuorokauden sisällä.

6) Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen pitää olla myyntikuntoinen, käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Kaikkien osien (myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset) pitää olla mukana niiden omassa alkuperäisessä pakkauksessa.

7) Pakkausten täytyy olla ehjiä eikä tuotteen pakkaukseen saa kiinnittää teippejä eikä osoitetarroja. Tuote ei ole myyntikuntoinen, jos sen pakkauksessa on tarroja tai merkintöjä tai se on avattu niin, että se on rikkoutunut.

8) Lähetettyjä sinetöityjä tuotteita ei voi vaihtaa eikä palauttaa, edes avaamattomina. Näitä ovat esim. kontinenssi- ja hygieniatuotteet, voiteet, steriilit tuotteet, kaikki vauvan hoitoon ja syöttämiseen liittyvät tuotteet rintapumppuja lukuun ottamatta, sekä muut suljetuissa muovipakkauksissa olevat tuotteet. Yksilöllisiä tai asiakasta varten erityisesti tilattuja tuotteita ei voi palauttaa.

9) Tuotteen noutamatta jättäminen tai vastaanottamisesta kieltäytyminen ei ole tuotteen palauttamista. Tuotteen saa palauttaa vain alla tämän ohjeen mukaisesti. Noutamatta jääneistä tuotteista tai tuotteista, joiden palautuksesta ei ole ilmoitettu, ei hyvitetä kuljetuskuluja, vaikka niistä saatetaan hyvittää tuotteen hinta tapauskohtaisesti. Asiakas vastaa kaikista palautukseen liittyvistä kuluista, jos palautusta ei tehdä tämän ohjeen mukaisesti.

10) Tämän ohjeen mukaisesti tehtyjen palautusten toimituskuluista (myös kotiinkuljetus) hyvitetään toimituskulu postitoimipaikkaan tai sitä edullisempi toteutunut toimituskulu. Mikäli asiakas pitää osan toimitetuista tuotteista, toimituskuluja ei hyvitetä.

11) Mikäli asiakas on noutanut tuotteen ilman toimituskuluja, tuote pitää palauttaa asiakkaan omalla kustannuksella.

Palautus ja vaihto ja tarvittavat asiapaperit

Tulosta ja täytä kohdassa alla oleva palautusilmoitus ja liitä se pakettiin. Tilinumerosi nopeuttaa rahanpalautuksen käsittelyä.Vaihtaessasi tuotteen toiseen täytä palautusilmoituksen "vaihdan tilalle" -osio. Tarvittavat tiedot voi antaa myös erillisellä paperilla, jos lomaketta ei pysty tulostamaan.

5. VAIHTO- JA PALAUTUSILMOITUS (PDF)

Jos olet maksanut tuotteen toimituksesta (postiin, automaattiin, kotiin tms) ja olet ilmoittanut palautuksesta tämän ohjeen mukaisesti, palauttaminen on ilmaista postin asiointipisteessä tehtynä Suomessa. Muualla Euroopasta asiakas maksaa palauttamisesta koituvat postituskulut.

Mikäli et ole maksanut tuotteen toimituksesta, et voi käyttää ilmaista asiakaspalautusta vaan maksat itse palautuksesta aiheutuvat kustannukset.

Pyydä postista kuitti lähettämästäsi tuotteesta ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta. Kuitti on tosite tuotteen palauttamisesta.

PALAUTUSOSOITE (Kerro postille, että kyse on asiakaspalautuksesta):

Medi10 Oy / PolarPro Logistiikka Oy
Ainontie 5 F
01630 Vantaa

(Asiakaspalautusnro 643801)

Mikäli sinulla on kysyttävää vaihdosta, palautuksesta tai kaupan perumisesta, ota yhteyttä hyvissä ajoin ennen palautusajan päättymistä.